wrz 282023
Bezpośredni link z wypełnionymi danymi Szkoły tutaj ->https://kartaucznia.ztm.waw.pl/f2e5bed0
Z informacji otrzymanych z Sekretariatu czas oczekiwania około 3 – 4 tygodnie więc warto złożyć jak najszybciej.
Po akceptacji wniosku otrzymacie email o poniższej treści:
„Powiadomienie o akceptacji wniosku
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, iż Pani / Pana wniosek o Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską (SWKM) wraz z uprawnieniami do bezpłatnych przejazdów z tytułu Karty Ucznia został zatwierdzony.
Karta Ucznia zostanie dostarczona do wskazanej Szkoły Podstawowej
Do zobaczenia
Zespół e-POP
Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie
Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa
ztm@ztm.waw.pl | www.ztm.waw.pl”
ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa
ztm@ztm.waw.pl | www.ztm.waw.pl”
Po dostarczeniu kart przez ZTM do Sekretariatu SP 124. Sekretariat poinformuje nas przez portal Librus o możliwości odbioru.
Przepraszamy, zamieszczanie komentarzy jest chwilowo niemożliwe.