Na wstępie chcemy jeszcze raz podziękować wszystkim, bez wyjątków, za pomoc w organizacji pikniku, a także wszystkim gościom, którzy bawili się razem z nami.
Poniżej przedstawiamy piknikowe podsumowanie wydatków i przychodów Rady Rodziców:
Przychody:
- Grill 4000 zł
- Kawiarenka z ciastami 3378 zł
- Stoisko z sałatkami 1881 zł
- Okienko niespodzianek 10800 zł
- Ciastko z wróżbą 400 zł
- Popcorn 450 zł
- Stoiska komercyjne 550 zł
Razem: 21 459 zł
Koszty:
- Zakupy na grilla: 1700 zł
- Zakupy oranżady, napojów, naczyń jednorazowych 1264 zł
- Dmuchańce 1800 zł
- Dekoracja sceny 200 zł
Razem: 4964 zł
Dochód po pikniku: 16 495 zł
Dzięki pomocy z budżetu inicjatywy lokalnej zostały pokryte koszty m.in. zespołu ABBA, planetarium, doświadczeń chemiczny czy toalet. Serdecznie dziękujemy za wsparcie przy organizacji pikniku rodzinnego.
Dochód zostanie przeznaczony na realizację projektu „Kolorowa szkoła”, który zakłada remont obecnej szkoły (malowanie korytarzy, naklejki na schodach i ścianach, zakup kolorowych siedzisk dla dzieci i inne akcesoria w ramach możliwości).
Przepraszamy, zamieszczanie komentarzy jest chwilowo niemożliwe.